PR

Іван Гинянський: «Українці – талановитий і працьовитий народ»

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

Однiєю з перших компанiй, що почала працювати на українському автомобiльному ринку як офiцiйний дистриб’ютор, була компанiя Winner. В кiнцi 1992 року компанiя Winner була призначена офiцiйним дистриб’ютором Ford Motor Co. в Українi. Було вiдкрито дилерськi пункти по всiй територiї України та створено мережу сервiсних центрiв. У 1999 концерн Ford придбав компанiю Volvo Car Corporation, i Winner Imports Ukraine стала офiцiйним дистриб’ютором Volvo в Українi. Одразу в Україні було сформовано дилерську мережу.

До того ж компанiя Winner впровадила новi схеми роботи з клiєнтами, однiєю з яких є продаж автомобiлiв у кредит. Кожен з дилерiв та сервiсних центрiв дотримується високих корпоративних стандартiв, що в результатi дає гнучкий та делiкатний пiдхiд до клiєнта. Сервiс автомобiлiв проводиться на сертифiкованому високотехнологiчному обладнаннi. Але, найголовнiше – це люди. Персонал сервiсних центрiв спецiально проходив навчання за кордоном i кожного року пiдвищує квалiфiкацiю на тренiнгах, що їх проводять спецiалiсти заводiв-виробникiв.

З 2004 року компанiя представляє на Українському автомобiльному ринку легендарнi, спортивнi автомобiлi Porsche, елегантнi Jaguar та всюдихiднi Land Rover. Про імідж компанії свідчать і численні відзнаки. Лише за один рік:

  • Генеральний директор компанiї “Вiннер Iмпортс Україна” в Авто Рейтингу 2005 отримав диплом за друге місце у номiнацiї “Професіонал року на автомобільному ринку”
  • в Авто Рейтингу 2005 компанiя отримала диплом за перше місце у номiнацiї “Авомобільна презентація року” за організацію Porsche Roadshow 2005;
  • в Авто Рейтингу 2005 компанiя отримала диплом за перше місце у номiнацiї “Авомобільна марка року” за Range Rover;
  • компанiя “Вiннер” була нагороджена дипломом за автомобiль Ford Focus, який став переможцем у номiнацiї “Кращий автомобіль малого середнього класу 2006” в акцiї “Авто року 2006”.

Ось чому на сьогоднi компанiя Winner дуже впевнено почуває себе на ринку. Адже для цього є всi пiдстави: суперсучасний модельний ряд, який охоплює сегменти вiд малого до люкс-класу, розгалужена дилерська мережа по всiй країнi та бездоганна репутацiя брендiв Porsche, Jaguar&Land Rover, Ford та Volvo.

Сьогодні наш співрозмовник – Генеральний директор компанії Winner Іван ГИНЯНСЬКИЙ.

– Ви, пане Іване, народилися в Німеччині, працюєте в Сполучених Штатах Америки, але батьки Ваші – українці. Чи був випадковим Ваш вибір, коли Ви приймали рішення про організацію дилерської мережі Winner Ford в Українi?

– Цілком випадковим. У 1991 році мене запросили на тенiсний Уiмблдонський турнiр. Поруч зі мною сидів генеральний директор Ford. Дивимося на перебіг тенісних змагань, то він мені й каже: «Іване, ти ж українець. Маєш дилерські фiрми Winner у Делаварi i Пенсiльванiї. Вiдкрий ще одну таку – в Українi.» Я вiдповiв, що, в принципi, не зацiкавлений у придбаннi ще однiєї фiрми, але перспектива допомогти Ford створити дилерську мережу саме в Українi прийшлась мені до душi. Тож уперше я поїхав до України у 1992 роцi, незадовго пiсля того, як країна проголосила свою незалежнiсть. Мені не треба було часу для того, щоб полюбити Україну, адже змалечку в моїй сім’ї спілкувалися українською мовою. Я їхав на батьківщину моїх батьків, дідів і прадідів.

– Чи успішним був початок Вашої бізнесової діяльності в Україні?

– Труднощів було багато. Адже мислення і людей, і керівників того далекого вже 1992 року було, скажімо, ще загалом «совєтським». Але я ще змалечку собі затямив: щоб жити у світі, треба постійно рухатися вперед, крок за кроком. Якою б важкою не була дорога, її треба пройти. Але коли вже за плечима чималий шлях, озирнешся і подумаєш: як далеко я зайшов!

Нині вже справді пройдено багато. Починали як дилери компанії Ford. А сьогодні Winner є офiцiйним iмпортером п’яти всесвiтньо вiдомих автомобiльних брендiв: Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche. Унiкальнiсть компанiї полягає ще й у тому, що вона представляє автомобiльний ряд, що охоплює сегменти вiд малого до люкс-класу. Ми змогли пережити не лише складнi часи для автомобiльного бiзнесу, але й стати однiєю з лiдируючих компанiй автомобiльної галузi, компанiєю, яка впроваджує сьогоднi найновiтнiшi методи ведення бiзнесу, передовi технологiї дiагностування та ремонту, спiвробiтництво з якою приносить стабiльнiсть та надiйнiсть клiєнтам i партнерам.

Іншими словами – наша місія видається такою: бути провідним імпортером та дистриб’ютором автомобільної продукції в Україні через відмінний маркетинг та надання найкращих послуг нашим дилерам.  Ми досягаємо цього, постійно покращуючи якість нашої команди, збільшуючи нашу частку ринку та прибутковість.

Плануємо невдовзі довести мережу Ford до 40-45 дилерів, Volvo, Jaguar та Land Rover – до 5-6, Porsche – до 3-4.

– Ви ставите перед собою неабияку планку досягнень…

– Вельми високу. Але я вже говорив: треба постійно рухатися вперед! Я так визначаю першочерговi завдання компанiї Winner: постiйне розширення дилерської мережi, вдосконалення системи продажу автомобiлiв та станцiй технiчного обслуговування, а також впровадження передових технологiй корпоративного управлiння та пiдвищення рiвня професiоналiзму. Як приклад, скоро розпочнемо будівництво великого центру по продажу автомобілів Porsche в Києві, на Оболоні.

– Тобто Ви оптимістично дивитеся в майбутнє?

– Дуже оптимістично. Коли ми починали свою діяльність, ситуація в Україні була іншою. Люди потерпали від інфляції, природно, й рівень продажу автомобілів був низьким. Скажімо, ми в перші роки роботи продавали по 30-40 «фордів», а сьогодні вже цілком реальним є щорічний рівень у 10-20 тисяч автомобілів. Як і 700-800 Land Rover, 200-400 Porsche, 700 Volvo, 400 Jaguar.

Не можу не сказати й про те, що за останнiй час вiдбулись значнi позитивнi змiни у структурi нашої компанiї. З доданням нових брендiв Jaguar, Land Rover, Porsche та наполегливою роботою над розвитком дилерської мережi, в нашiй компанiї було реструктуризовано вiддiли та взято до роботи нових працiвникiв. Майбутнє сповнене нових завдань, випробувань та можливостей, а тому кожного дня Winner розвивається, ми працюємо, наполегливо працюємо – за робочими столами й у відрядженнях.

В нашому колективi дуже багато яскравих, освiчених, духовно багатих особистостей, справжніх професiоналiв. Саме вони і визначають майбутнє фiрми. Кожний з сiм’ї Winner розумiє та знає цiнностi компанiї, її мiсiю та бачення бiзнесу. Адже подальший розвиток та успiх компанiї безпосередньо залежить вiд розвитку та успiху кожного з нас.

Коментарі відключені.