Економіка

Українcькі товари отримали спільний Експортний бренд

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr

18 вересня 2018 року був представлений Експортний бренд України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватись на міжнародні ринки. Над розробкою Експортного бренда працював Офіс з просування експорту, проект реалізовано за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

Експортний бренд базується на бренді UkraineNow. Це відповідає політиці держави створювати стійкий емоційний та візуальний зв’язок між різними галузями та секторами. UkraineNow – загальний бренд країни, що формує сприйняття України та українців у світі. Бренд позиціонує Україну через комунікацію повідомлень про загальнонаціональні цінності, якість життя, інвестиційні можливості, культуру і туризм. Експортний бренд України презентує Україну як вигідного торгового партнера, що продає якісну, автентичну, інноваційну та креативну продукцію. Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Cильний бренд країни походження – Експортний бренд – допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів.

Степан Кубів, Перший віце-прем’єр-міністр України – Міністр економічного розвитку і торгівлі України: “Експортний бренд допоможе покупцям по усьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об’єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику. Звісно, так буде створений додатковий  візуальний зв’язок між різними галузями та секторами. Що, у свою чергу, буде сприяти торгівлі та кращій конкурентоспроможності українських товарів на світових ринках. Адже цей бренд базується на Бренді UkraineNow, раніше затвердженого Урядом України”.

Штефан Шльойнінг, Керівник Програм співробітництва Представництва Європейського Союзу в Україні: “Запуск експортного бренду – важливий крок у наданні допомоги українським компаніям у використанні в повному обсязі унікальних можливостей, що запропоновані в рамках Угоди про вільну торгівлю між Україною та ЄС. Одним із пріоритетів нашої ініціативи EU4Business є сприяння експорту, приділяючи окрему увагу малим та середнім підприємствам. Ми знаємо, що участь у міжнародних виставках та ярмарках може мати вирішальне значення для успіху експортної діяльності; і наявність потужного експортного бренду відіграватиме важливу роль у позиціонуванні українського бізнесу на міжнародних ринках”.

Франсіс Маліж, керуючий директор ЄБРР у секторі фінансових установ, керуючий директор ЄБРР у країнах Східної Європи та Кавказу: “Досягнення, яке ми відзначаємо сьогодні, є результатом плідної співпраці між Урядом України, зокрема, Міністерством економічного розвитку і торгівлі, та ЄС, на користь українських підприємств та всієї країни. Наявність сильної експортної марки є надзвичайно важливим для українського бізнесу, який прагне розширити свій глобальний потенціал та представляти свою продукцію та послуги на нових ринках за кордоном. Це також необхідно для участі малих та середніх підприємств у торгових місіях та міжнародних виставках. Більш того, експортний бренд, який ми відкриваємо сьогодні, посилить репутацію та прозорість України на міжнародній арені”.

Експортний бренд – виключно важливий для просування українського експорту, він є стрижнем комунікації про українські товари. Сильний експортний бренд особливо важливий для експортерів сегменту малого й середнього бізнесу. Додаткові витрати, пов’язані з просуванням на зовнішніх ринках, часто стають для них суттєвою перешкодою для розвитку експортного потенціалу.

Зростання експорту має стратегічне значення для економіки України. Сьогодні експортери забезпечують 47,9% ВВП та валютних надходжень України. За 6 місяців 2018 року український експорт зріс на $2,8 млрд  у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

Вже у листопаді цього року українські експортери, об’єднані експортним брендом, представлятимуть досягнення та експортні можливості України на China International Import EXPO 2018, наймасштабніший міжнародній експортній виставці світу. Експортну пропозицію України представлятимуть харчова промисловість, галузь інформаційно-комунікаційних технологій, креативна галузь, машинобудування, аерокосмічна та авіаційна галузі і сектор туризму.

Коментарі відключені.